02.11.2014

Кнігі, якія трэба прачытаць

Баравікова, Р. Казкі астранаўта (чытаць анлайн / спампаваць PDF можна тут)

Шырко, В. Дзед Манюкін і ўнукі

Чытаць анлайн можна тут

Сайт, прысвечаны творчасці З. Бядулі

Бядуля, З. Пяць лыжак заціркі (чытаць анлайн тут)

Бядуля, З. Малыя дрывасекі (чытаць анлайн тут)

Вольскі,А. Джулія (чытаць анлайн тут)

Сайт, прысвечаны творчасці Я.Маўра

Маўр, Я. Багіра (чытаць анлайн тут)
Маўр, Я. Слёзы Тубі (чытаць анлайн тут)
Місько, П. Прыгоды бульбобаў (чытаць анлайн тут)

Місько, П. Як на нашы імяніны... (чытаць анлайн тут)

Місько, П. Эрпіды на планеце Зямля (чытаць анлайн тут)

4 комментария:

  1. Ты,Марыся,усе кнігі прачытала?

    ОтветитьУдалить
  2. Гэта спiс твораý, якi мне патрэбна прачытаць да канца 2-ой чвэрцi. Зараз я чытаю I. Сяркоý "Мы з Санькам ý тыле ворага".

    ОтветитьУдалить
  3. Поспехау табе,Марыся!

    ОтветитьУдалить